fredag 18 september 2009

Telefonbänken på plats


Oj, jag har verkligen ett bra ögonmått måste jag säga.. ;) Den passade precis! Nu står den i hallen uppe och väntar på att det ska ringa och den ska få sällskap. Det blev verkligen stor skillnad från furu till silver. Knopparna från indiska blev pricken över i:et. Igår hämtade min man träpanel som vi ska vitmåla och ha i taket i sovrummet. Pappa hade massor liggandes så vi fick ta det vi behövde. *tack pappa* I helgen blir det plugga för hela slanten. Vi har en stor uppgift som ska vara inne måndagkväll och jag jobbar hela måndag. Sen ska jag också vara klar med en uppgift i kväll som jag sitter med nu. På torsdag är det dugga, men sen lugnar det ner sig lite en stund. Men utbildningen känns jätterolig!

9 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Hej
Vad skoj att du tittar in till mig. Bänken blev verkligen jättefin i silver.
Fulfuru som Simon says...
Ha en fin och mysig helg.
Kram

MAJA: Style & Life by Leia sa...

Kunde det bli mer perfekt????? Näääää.....superfint....jisses vad det kliar i fingrarna efter att få ta tag i vårt furuhem:)

Och örhängena nedan var jättefina....skulle minsann vilja knåpa ihop ett som halsband....

Kramar

Jess sa...

Det blev ju hur bra som helst! Silver är snyggt!

Ellinor sa...

Vilken skillnad! Jätte fint.
Hoppas att du får en trevlig helg, allt plugg till trots.
Kram

Anci sa...

Hej !
Så fint det blev !

Ha en skön helg men lite mys mellan pluggstunderna :)

Kram
Anci

Bjelfen sa...

Mycket snyggt!

Emelie sa...

Åh vad snyggt det blev, jättesött! Vilken tur att du hade så perfekt ögonmått!

Trist när man måste plugga på helgen men man får göra det bästa av det!

Kram Emelie

Sandra på Ön sa...

Supersnyggt! Hade ni bänken sedan innan?

Mosterfi sa...

Vågat med silver...men vad snyggt det blev! Har precis målat lite silverdetaljer på några möbler...men det får bli en möbel helt i silver nästa gång:)