onsdag 23 september 2009

Ny väska?

Jag har länge varit sugen på en ny väska (över två år sedan jag köpte en ny..) Den här föll mig faktiskt i smaken. Den kommer från Chique och var på rea. Egentligen hade jag helst velat ha den i svart, men tänker att lila kan vara ganska fint i höst, om man matchar den med lila hadskar och halsduk ex... Hittade även en ring på rea på samma sida!
Det kan vara värt att kika in!
Egentligen så påminner den här väskan lite om en Balenciaga. Vilket en svart sådan hade varit det ultimata. Om prislappen var annars vill säga.
Det känns väl lite töntigt med "kopior" också, men som fattig student passar en reaväska ekonomin bäst! ;-) Helst skulle jag vilja ha en svart med nitar, den lite mindre modellen. Fast den här blir perfekt att bära omkring lite skolböcker i tror jag.
Så vad säger ni? Är det dumt att köpa en lila väska?

3 kommentarer:

Jess sa...

Jag tyckte den var jättefin!

Anci sa...

Hej !
Jag gillar den också och i höst är det ju helt rätt !!

Kram
Anci

Ellinor sa...

Nej det tycker jag absolut inte- den var jätte fin väskan! Det behövs lite färg nu när vi får mot mörkare tider.
Kram