tisdag 8 september 2009

Jag har beställt


Blusen i den här färgen också. Jag älskar min vita och även den svarta. De ger helt olika intryck och är perfekta "jobbkläder". (jag beställde för sista lilla studentpengen.. :-P)

Dessutom hade jag ett oresentkort på 100 kr så det blev bara 149 kr. Om ni är sugna kan ni surfa in på H&Ms hemsida och klicka hem en!

Se bara till att kolla på rabattkoder.se så kanske ni kan få fri frakt eller något annat erbjudande.


Idag har jag jobbat, fortfarande lite stressad eftersom jag inte hunnit få tag i alla program jag behöver till datorn, plus att jag inte hunnit med att göra någon uppgift än.

Men; det känns ändå jätteroligt och helt rätt att plugga. Och jag är helt övertygad om att det blir bättre när jag kommit in i det mer! :-)

Kram på er!

8 kommentarer:

Sari sa...

Den var riktigt söt den skjortan! Snygg men ändå skön :)Blev en beställning här oxå hos H&M men på en skinnjacka.
KRAMIS

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefin, såg den i vitt här under också. Ett riktigt bra köp.
Kramis
AnnaMaria

Home No.1 sa...

Hej vad roligt med lite nytt i garderoben, skulle behövas här ocksÅ!

Kram Annica.

Anci sa...

Hej !
Det gjorde du rätt i att beställa :) Så fin.
Ja, det gäller bara att komma in i det nya med studier m m.

Ha det bra !

Kram
Anci

Hanna sa...

Tack för titten på din fina blogg.
Hanna

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

God Kväll!Så söt så!!

Kramis Millis ♥

Ellinor sa...

Den är jätte söt den där blusen och det är alltid lika roligt då man hittar någonting som man trivs sådär extra bra i!
Kram

Angel.Pearls sa...

Åh, den är snygg -tack för tips!Ha en fin kväll//Eva