tisdag 15 september 2009

Jag har gjort fler örhängen..

Jag prövade även att göra i svart.. Tycker om att ha små tänkvärda saker dinglande i öronen! ;) Tidigare har jag ju gjort i vitt och i genomskinligt. Men nu hade jag fixat silver, guld och vita pennor så jag även kunde göra i svart material.
Kul att pyssla lite, jag har haft rätt fullt upp så tiden har inte riktigt funnits!
Nu tillbaka till pluggandet... ;-) Jag har en massa som ska lämnas in på fredag och jag har jobbat rätt mycket! 150% är inget att rekomendera... *ler*

7 kommentarer:

Ellinor sa...

Det är skönt att göra någonting avkopplande när det är som mest stressigt. Otroligt viktigt för att orka fortsätta dessutom!
Hoppas du får en härlig dag.
Kram

Bjelfen sa...

Nej, det är jobbigt att både jobba och plugga samtidigt. Inte undra på att du är trött!!!

Det blev jättefint med svart underlag... ska bli spännande att se dem live i olika färger :-)

Petra sa...

Pyssla är alltid roligt. Fina örhängen!

Kram

Katta sa...

Fina örhängen, kul ide med text på. Nej man ska nog vara försiktg med att jobba allt för mycket, utbrändhet är ju inget man bör utsätta sig för. Ta det ugnt, kram Katta

Anci sa...

Hej !

Ta det lugnt och ha det bra :D

Kram
Anci

Elisa Day sa...

Vad fina örhängen!
Du får skriva på nån av dom: Ta det lugnt! ;) Bränn inte ut dig, det är inte värt det.
Tack för hälsningen, helgen kommer säkert att bli toppen!

Kram

Gnistrande snö sa...

Jättefina örhängen, gillar idén med texterna på dem.
Hoppas du hinner vila lite mellan allt pluggande och jobbande. En riktigt skön helg önskar jag dig.

Kram
Katarina