onsdag 2 september 2009

Här bor jag några nätter..


Idag var det upprop och snart ska vi träffas och grilla korv tillsammans.. Vandrarhemmet är ett gammalt sekelskifteshus och egentligen ganska fint. Men inredningen på rummet håller inte riktigt husets stil. Det är mer ett hopplock av gamla sjuttiotalsmöbler nåt åttiotalsöverkast nån konstig tavla osv.. Men det duger fint när man bara ska bo här några nätter. Men jag måste säga att det kliar lite i inredningsfingrarna! Tänk om man kunnat inreda rummen tidstypisk!? ;) Man är bra knäpp. Nu ska jag iväg och grilla. Tjingeling!

7 kommentarer:

Jess sa...

Sådär tänker jag också när jag ser något som det finns möjlighet till att bli bättre när det gäller inredningen!

Ellinor sa...

Vem vet, kanske får du gå lös i rummet om du frågar innehavaren lite snällt ;)

Tack för mailet ang. örhängena också. Ska fundera lite mer på det där med text och så hör jag av mig till dig igen :)

Kram

Fru Hurtig sa...

Alltid synd när insidan inte lever upp till en så vacker utsida. Förvaltar man en sådan byggnad så förpliktar det.

Sov gott!

Emelie sa...

Haha, sådär tänker jag också när jag är någonstans och man ser att det finns potential. Hemma hos någon annan, på ett kafé eller på ett hotell, det spelar ingen roll. Men man får väl se det som att man är kreativ ;)

Vad himla fina bilder från ert hem i vänsterspalten! Det har verkligen blivit fint!

Kramar Emelie

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Hallå goa du! Kanske skulle inte det märkas om du gjorde om lite här o där:P förstår att det kliar i fingrarna! Gillar verkligen gamla fasader, att se strukturer och gamla fönster. Åh,boken är helt underbar! Går att beställa hos Sandra hem Interiörboden, hon får in den i oktober igen. Visst e det härligt att Pellisarna blommar! Älskar att se på dem varje morgon när jag sitter till bords, man blir så glad!

Ha det gött och berätta mer om din vistelse! Kramar Elin

Anci sa...

Jag kan förstå att du vill göra om :)
Kul att du har kommit igång, du får gärna berätta hur det går.

Ha det bra !

Kram
Anci

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hallå i höstrusket!!
Det är ju det som är det roliga...att bara slänga sig i nått att få inreda..ofta är det ju lättre när det inte är i ordning..då får man ju dessto mer idder!


Trevlig Helg!!
~~Höstkramar ♥ Mamma Millan~~