lördag 5 september 2009

Favoritlacket


Det här nagellacket har varit min favorit i sommar. Jag känner att det kommer användas flitigt även i höst! Färgen heter Nice från Mavala. Helt perfekt blandning av röd, orange och rosa. Har köpt ett fint i silver också men kan tyvärr inte sluta använda denna vitaminkick.. Nu är jag hemma från Övik och känner mig nöjd med kursstarten. På måndag ska jag jobba igen och vår första uppgift kommer även ut på webben. Har införskaffat en kalender så jag ska kunna hålla ordning på allt! Jag går nämligen två kurser på halvfart samtidigt plus att jag jobbar halvtid! Så det är lite mycket just nu innan man fått struktur.. I helgen ska jag bara vila upp mig för att ta tag i allt på måndag igen! Men utbildningen känns jätteroligt. Kul att få lite mer än bara det grafiska också. Exempelvis projektledning mm..

3 kommentarer:

Petra sa...

Ser jättefint ut. Tror att jag skall "apa"efter dig. Ha en trevlig lördag.

Annika sa...

Låter som en härlig, ispirerande höst för din del. Mitt favonagellack från Mavala just nu heter Bangkok, och är lite bronzeaktigt.

Ha det gôtt!

Sari sa...

Så fin färg det var. Kör oxå med Mavala men måste ha missat denna. URSÖT helt enkelt, tack för tipset!
KRAM PÅ DIG! :)