tisdag 11 augusti 2009

Tapetsering hos mamma och pappa


Pappa är borta och fiskar och min mamma, som är ännu pyssligare än mig, tänkte passa på att måla om lite hemma..
Hon bröt foten för ett år sen och fick komplikationer så att hon inte kan gå utan kryckor än. Vilket gör att hon inte riktigt orkar hålla på så mycket utan att få jätteont och bli helt slut.
Jag kom förbi och så kom vi ihåg att jag hade kvar lite av min favorittapet så jag erbjöd mig att tapetsera om i den lilla hallen. Så det är vad jag gjort hela kvällen! Det blev så fint! Det passar deras gamla fina hus! Och jag tror hon blev ganska glad..
Känner jag henne rätt kommer hon att måla boaseringen ett varv redan ikväll.
Nu ska jag lägga mig för jag är helt slut!

3 kommentarer:

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

När katten är borta kliver mössen fram:P Stackars mamsen att foten ännu inte har blivit riktigt bra, hälsa så mycket! Oj, det är inte lätt att tapetsera med mönster, förstår att du är trött nu efter att koncentrerat dig att få till det rätt. Vad snäll du är som gör det fint!

Kramkram Elin

Anci sa...

Så snyggt !! Det är en vacker tapet. Vad heter den ??

Grattis till att du har valt utbildningen ! Det kommer att gå bra :)

Stor kram

Jess sa...

Snyggt!