onsdag 19 augusti 2009

Om djur ♥

Djur är verkligen fantastiskt mysigt att ha runt omkring sig.
Jag är så glad över Melker! och jag saknar Ture som tyvärr gick bort alldeles för tidigt.

Jag har haft djur hela mitt liv, trodde att jag "mognat" lite men när jag för några år sedan skaffade Melker smälte mitt hjärta igen! Om jag fick välja skulle jag ha med honom överallt...

Djur är så oskyldiga, precis som barn, förstår inte hur människor kan behandla dem illa.
Just nu bor bara lilla farbror Melker hemma med oss. Och han blir rätt bortskämd! ;-)

Just nu försöker jag kurera mig från en riktig höstförkylning som satt sina klor i mig...Därför är min kreativitet inte den bästa just nu!

7 kommentarer:

Anci sa...

Vilken vacker bild ! Vad fina ni är !
Hoppas att du mår bättre nu.

Kram

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

så söt!!! Ett liv utan djur är otänkbart för mig!

~~ Kram ♥ Millan~~

MAJA: Style & Life by Leia sa...

Visst är dom underbara....även om jag och katter inte är så förtjusta i varandra:)

Bilden är jättesöt verkligen!!!

kramar

Elisa Day sa...

Vilken mysig och stämningfull bild! Jag älskar katter och djur överhuvudtaget. Kram

Katta sa...

Melker ser så go och söt ut. Jag har alltid tidigare med haft djur. Men nu har vi inga pga sambons allergi vilket vi alla även han tycker är väldigt tomt och tråkigt. Saknar såå att ha katt igen, skulle gärna flytta ut på landet och skaffa häst med.Fy för de som inte är snälla mot djuren. kram Katta

becca sa...

Vad snygga ni är på bild!

Jag har aldrig riktigt önskat mig katt, min man tål inte katter så det går ju liksom inte, men nu sen vi flyttat ut på landet så önskar jag mig katt speciellt nu när hösten och vintern är på G, för det kommer in möss hos oss, och dom vill jag absolut INTE ha. Så kanske M får flytta ut och en katt in, bara över vintern =), undra om katter är bra på att städa ?
Ha det så bra, kram Rebecca.

Emelie sa...

Vilken underbar bild, ni är så fina! Ser ut som att ni är väldigt upptagna av något spännande som händer :)

Kul att du har en Rexkatt, de är jättefina tycker jag. Vi pratade om sådana bara häromdagen och jag försökte förklara hur de ser ut för min sambo, nu kan jag ju visa Melker :)