måndag 17 augusti 2009

Inte så värst mycket inspiration

Jag har inte riktigt någon inspiration idag. Kan vara för att jag känner mig lite småhänging, har fått ont i halsen.
Vill göra något men vet inte riktigt vad. Nu har jag varit ledig tillräcklig känner jag och jag börjar klättra på väggarna!
Jag har haft åtta veckor av underbar ledighet och sommar. Kunde inte ha haft det bättre!
Jag känner mig utvilad och redo att möta höstens utmaningar med ny energi.

Snart börjar jag min utbildning och när jag är klar heter min examen så fint som; University Diploma with specialization in Graphic Arts Technology. (det låter alltid extra flashigt på engelska! ;-) ). Som det verkar nu kommer jag nog att jobba halvtid också och ha foto och lite andra kurser.


Det blir nog ett bra år det här, det känner jag på mig.
Nu tror jag det är dags att krypa ner i sängen ett tag och försöka vila bort det onda i halsen. Jag tänker inte börja med att bli förkyld!

3 kommentarer:

Elisa Day sa...

Det låter vekligen bra på engelska! :D Hade som sagt var tänkt söka kursen själv men backade ur, berätta gärna hur kursen är så kanske jag söker till nästa år. Kram PS. Jo jag bor själv så jag har tyvärr inte råd med något hus hur billigt det än är.

Sari sa...

Åh, så vackert! Spännande med ubildningen, kommer säkert bli jättebra :)Hoppas halsen blir lite bättre!
KRAM

Anneli sa...

låter verkligen flashigt***
vad kul***
du får börja gjuta med din mamma ...
kram
annelie