lördag 8 augusti 2009

Mitt bästa sommarminne!

Var när jag och min man och en nära vän var ute och paddlade en hel dag efter trolleden!
Helt underbart fantastisk natur med många djur och vackra växter efter vägen...
Ett kärt minne att titta tillbaka till när vintern är som mörkast och sommaren känns långt bort!
Paddlingen tog sex timmar och egentligen hade man nog kunnat tälta efter leden om man inte vill paddla allt i ett streck. Men åh så underbart!
Vi har så vacker natur, det är bra att påminnas om det ibland!

Julias Vita Drömmar kan man vara med i en tävling där man berättar sitt bästa sommarminne! Kika in där vet jag!

Vad är ert bästa sommarminne? Jag blir så nyfiken!!

3 kommentarer:

Anci sa...

Det är något som jag skulle vilja göra, kanske nästa år. Paddla, menar jag :)

Kram

Emelie sa...

Mitt bästa sommarminne kommer nog att vara idag när jag satt på en bräda utanför Santa Cruz kust och väntade på en grym våg när jag för första gången i mitt liv provade på surfing!

Vad underbart att det växer så mycket hallon hos er, det skulle jag vilja. Jag älskar hallon, idag drack jag en grym hallonmilkshake t.ex :)

Kram Emelie

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Visst är det härligt och paddla, jag använder alltid kanoten när jag är ensam. Har ett fint minne när vi tog racern och åkte på picnic, det var mysigt. Ha nu en fin söndagkväll.
Kramar AnnaMaria