onsdag 5 augusti 2009

Om en vacker blå..


Den här fina lyktan fick jag av min svärmor förra året.. Den är väldigt vacker tycker jag. Precis så där som jag vill att de ska vara. Orientalisk med det lilla extra! Jag har en tanke om vi hur vi ska göra med den nedre balkongen här framöver.. Då kommer den nog komma väl till pass. Fast tyvärr tror jag inte vi hinner med nåt för än nästa år. Min man har ingen semester, och jag är lite för slarvig av mig när det gäller byggnationer tror jag. Dessutom är jag inte så värst stark! ;) men det här kommer att bli bra. Tillslut!

3 kommentarer:

Emelie sa...

Jättesöt! Jag har en nästan likadan men lite mindre, färgen är så ljuvlig och somrig :)

Elisa Day sa...

Jättefin! Precis i min smak också! Kram

Anci sa...

Fin färg och vacker lykta !
Ha en skön dag.

Kram