onsdag 15 juli 2009

Rea surfande och väskor

Jag sitter och surfar på de olika reorna på olika modesajter och inser att jag faktiskt är ganska nöjd.
Jag har i princip det jag vill ha. Vilken skön känsla!

Jag skulle gärna vilja ha en ny väska. En sån som man riktigt älskar.
Men jag har lite svårt att hitta sånna väskor. Gillar när den känns lite mer exklusiv...

Sist jag hittade en jag blev helt nöjd med var tre somrar sedan då jag köpte min tredje DKNY-väska. På nått sätt gillar jag hennes design, och så är de inte dyrast heller om man jämför med andra märkesväskor.
Men efter några års användande nästan varje dag börjas det behövas en ny...
Nu längtar jag verkligen till Sthlm!
Hittade dock denna clutch på ASOS, men tyvärr var den slut nu. Men den var riktigt snygg tycker jag och skulle gärna vilja ha en liknande!
Men i övrigt är jag rätt nöjd när det gäller sommarkläder och skor. Det behövs nog mer på vinterklädesfronten istället. Men sånt vill man inte tänka på nu mitt i sommaren! ;-)

2 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej o tack såå för din hälsning!
Så snygg såå...ja nu kan man ju fynda massvis!!

~~♥Kramisar Millisss!♥~~

Angel.Pearls sa...

Äger ingen clutch, men en sån läckerhet skulle jag också vilja ha!//Eva