onsdag 8 juli 2009

Jag saknar solen och värmen!

Tänk om den enda värme vi kommer att ha i sommar redan har varit? Början var kanske för bra för att vara sann?
Nä, fy! Jag hoppas verkligen solen och värmen kommer tillbaka...
Jag fryser och tycker det är sorgligt med detta gråkalla väder.
Faktiskt så tycker jag bättre om när det regnar. Det kan det ju faktiskt vara lite mysfaktor över ibland. Men som det är nu, är det bara deprimerande och kallt! Blä!
Nä, jag håller tummarna för att värmen gör comeback snart igen!


2 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

tack såå, för din fina hälsning!!


hej...här idag sken solen..kunde bada lite...men ska visst komma 40 mm i morron!!suuuuck!!
Kram Millan ♥
TREVLIG HELG!!!!

Vita små hjärtan sa...

Vi hoppas på mycket sol o värme framöver!!!
Kram Agnetha