tisdag 28 juli 2009

Idag visar sig solen lite


Och jag hoppas på att värmen bestämmer sig för att återkomma snart. Tänk de underbara veckorna efter midsommar av sol och värme! Just nu känns de långt borta... Lite sorgset är det också då man ser att en massa blommor börjar blomma klart. Jag måste skaffa mer växter som blommar sent tror jag! ;) Nu ska jag snart äta lunch med min man och svärmor som är på besök, och sen möta upp en vän på fika. Sedan är det nog dags att ta tag i gräsklippningen medan det är uppehåll! Tjingeling!

3 kommentarer:

MAJA: Style & Life by Leia sa...

Ja nu får den allt ta å komma tillbaka den där solen. A gick på semester igår och jag BEHÖVER verkligen få njuta lite av solen även i år. Och jag är sannolikt inte ensam;) eller;) hihi....

kramar på dig pysselfia

Anci sa...

Hej !
Oj, vad du var snabb att kommentera :o Det var kul.

Hoppas att ni också får fint väder i morgon !

Kram (igen)

Hanna sa...

Jag är också så glad att det varit lite sol idag och hoppas på mer.
Hanna