lördag 18 juli 2009

Har en myskatt i knät..


Och sitter och slösurfar lite på internet. A jobbar och sen åker vi nog en sväng till stugan! Den utbildning jag kommit in på heter grafisk produktionsledare med inriktning mot digitalt tryck. Den är på helfart och därför vet jag inte riktigt hur jag ska hinna plugga och jobba samtidigt! Men 70% kanske jag skulle kunna jobba någonstans? Nåja, jag har ju till den trettionde på mig att bestämma mig och just nu vet jag inte hur jag har med jobb till hösten...

5 kommentarer:

Viola sa...

Tack för din rara hälsning och lycka till själv med utbildningen..låter spännande, ha en skön helg, kram

Anci sa...

Det låter kul ! Svårt att känna att man gör "rätt" val bara...
Lycka till hur du än gör :)

Kram

MAJA: Style & Life by Leia sa...

Åh va roligt....låter som en väldans skoj utbildning.
Jag ska också börja läsa nu...längtar...fast det ska bli intressant att se hur man ska få ihop allt:)

kramar

Elisa Day sa...

Jag funderade på att söka till den utbildningen men gjorde inte det. Har läst grafisk design och desktop publishing tidigare. Men kom fram till att det nog var svårt att få jobb inom det yrket. Men jag har nog fel. Kram

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Låter som en rolig utbildning!!!

~~TREVLIG HELG~~
Kramsiar ♥ Millan