lördag 18 juli 2009

Den andra klockan


Från Grand Sand är vit.. Lite kul att kunna byta och matcha. Vitt är fräscht på sommaren när man är brun! Angående utbildningen så beror det mest på hur det ser ut med jobb för mig till hösten! Det skulle vara en dröm att plugga igen. Men jag till inte ta mer lån och jag kommer inte att plugga om jag får heltid till hösten! Förmodligen kommer jag att välja det "kloka" beslutet att jobba. Men man vet aldrig. Jag kanske blir lite wild and crazy och bestämmer mig för att gå utbildningen. Jag tror jag skulle må bra av lite mer kreativitet igen. Jag har ju ändå redan en yrkesutbildning att stå på!

1 kommentar:

Anci sa...

Klockan är jättefin ! Jag skulle också vilja ha en till att byta med.

Jag önskar ibland att jag kunde göra mina val mer med hjärtat :) Det praktiska får ju inte ta över helt.

Kram