fredag 17 juli 2009

Idag kom min nya klocka..

Jag gav plastklockor till min bror och svägerska i julklapp för två år sedan. Men nu har jag beställt en klocka (eller två) från Grand Sand. Där får man 20% rabatt om man beställer två klockor och för mig tog det tre dagar innan de kom.
Jag har ju som jag tidigare nämnt lite klockdille. Och jag har länge tänkt köpa mig en Triwa. Men dessa var betydligt billigare! Och i princip likadana. De finns dock inte i lika många färger som Triwaklockorna gör. Men det är fri frakt och det är ju helt ok.
Nåja, nu ska jag och min nya klocka iväg på en fika!
Tjingeling!

2 kommentarer:

Sari sa...

Ojojoj! Den där var snygg! Klockor är absolut suveräna smycken =)
Måste kolla in den sidan nu, tackar för tipset.
KRAM

Elisa Day sa...

Snygg klocka! Imorse blev jag väckt kl 5 av att brandbilden var utanför fönstret. En av min grannars bekanta hade tänt på bostadsföreningengens orförandendets bil. Gissa om jag trivs ännu bättre här! Känner mig inta alls trygg. Drömmer ännu mer om ett hus med så få grannar som möjligt.