fredag 9 januari 2009

Jag önskar verkligen!

Att det fanns något mer Café som man kunde hänga på här.... Känner att jag börjar vara less menyn som finns på vårat stamhak.
Jag behöver atmosfärbyte!
Typ något ställe som har goda mackor med salami/brie eller goda Mackor som Cafét som fanns på Kalori tidigare på söder med pumpabröd, basilika-olivolja, ruccola, tomat, rödlök och AVOCADO!! Slurp!

Goda latte som serveras i läckra muggar (det blir så mycket godare då), smaskiga tapernader och goda sallader med bulgur, pasta eller annat så det blir lite mer mat!

Snygg inredning, vacka tapeter, och mysiga fotöljer att sitta i.

Jag är inte ute efter speciellt nyttig mat, bara lite variation, lite goda röror, lite roliga ingredienser... Ja, ni vet.

Kan man ens köpa en macka med salami/brie eller mozzarella och soltorkade tomater här? Det som annars finns på varenda café??

Jag hoppas verkligen att gallerian byggs här. Då kanske vi får lite mer konkurrens så att det blir lite mer vairation! Plus att det drar hit lite folk!

Inga kommentarer: