torsdag 15 januari 2009

The Hills

I julas körde de The Hills marathonMTV... Har man, som vi hade den dagen, lite att göra, blir det lätt att man hänger framför TVn.
Går det dessutom en "dokussåpa", som man kan säga att det är, så är det lätt att man fastnar i det.

Missade dock de sista avsnitten av The Hills. Men som tur är kan man se ALLA avsnitt på MTVs hemsida!
Nu har även Whitney Port, som fick jobb i New York, fått en egen såpa.
The City.

Läste någonstans att hon blivit nya "Carrie Bradshaw" i SATC.

Och visst är det nästan lika kul att titta på The Hills och The City (som jag ska sätta mig och kolla på nu på nätet) som SATC...
Faktiskt.
Fast det är på rikitgt. Och jag hellst skulle vilja säga att jag inte ser sån skit.
Så älskar jag det!

Shit, jag måste ner till Sthlm och hänga lite snart känner jag!!! Alldeles för längesen jag var där...

Hur som hellst kan du spana in The City här gratis. Och The Hills här! Gratis och lagligt. Bra va!? :-)

Nä, nu ska jag slänga mig i soffan med datorn och kolla in The City, om det kan vara nåt...?!

Inga kommentarer: