lördag 17 oktober 2009

Vårt vardagsrum...

Det är många som frågade om bilden i förra inlägget var hemma hos oss, och det stämmer. Den är tagen i vårt vardagsrum...

Många rynkade på näsan när jag sa att jag skulle ha gröna väggar. Även när de först såg färgen. Men tillsammans med allt. Lister, gardiner, möbler och "lulllull" så blir det riktigt harmoniskt. Nu är det istället många som älskar färgen! ;-) Och det gör vi med!

Vi trivs hur bra som hellst i vårt hus! Fast det är klart. Vi har ju renoverat om allt själva också!










8 kommentarer:

Jess sa...

Jag gillar dina hängade lyktor!

Jom Manilat sa...

Golvet ser ut som bambu. Är det rätt?

Anci sa...

Hej !
Ni har det jättefint !

Kram
Anci

iLLi sa...

Nej, golvet är ett kvistgolv i björk. Det är originalgolv från då huset är byggt och rätt så ovanligt. :-)

Viola sa...

Det ser verkligen så fint ut..vad roligt att du tittade in..hoppas vi ses snart gen, ha en skön helg kram

engelsson sa...

Vilket vackert hem ni har..

Ellinor sa...

Vilket rum!
Jag hade nog också rynkat på näsan när jag först hörde talas om det gröna färgvalet, men vad fint det var! Där får man för sina förutfattade meningar *ler*
Kram

Sandra på Ön sa...

Åh vad fint ni har det!