söndag 4 oktober 2009

Om Tradera...

Oj vad mycket fint man kan hitta där. Synd bara att man är en fattig student nu som bränt alla pengarna på räkningar och träffen på mitthögskolan! Men men, det var ju trevligt det med!

Just nu sitter jag dock och känner mig lite bitter att jag inte kan lägga ett bud på ett vackert pärlhalsband och en fin vintagebrosch från Chanel... :-(

Såg dessutom filmen om Coco Chanel nyss, vilket gjorde mig ännu mer sugen. Men men, det kommer nog nya chanser!
Chanel har alltid varit en favorit. Jag gillar det klassiska och tyvärr har jag nästan alltid svart och/eller vitt i kläder och smycken.
Nu är det inget som passar min plånbok, men H&M har just nu några saker som är Chanelinspirerade och det räcker för mig. Sen kan man alltid piffa till med pärlor eller annat som är vintage.

Det blev visst mer ett inlägg om Chanel än om Tradera. Men om man letar så kan man hitta guldkorn där! ;-)

2 kommentarer:

Jess sa...

Visst kan man hitta hur mycket som helst på Tradera!

Ellinor sa...

Både tradera och blocket är verkligen riktiga guldgruvor och jag får nästan lite dåligt samvete när jag tänker på hur mycket tid jag spenderar där ;)
Kram