fredag 2 oktober 2009

På väg hem..


Jag sitter på bussen på väg hem efter en trevlig vecka med lite förelåsningar, besök på tryckeri och lite lab med bland annat InDesign... Trött som tusan och det blir skönt att komma hem. Här är några saker jag gått loss med sprayburken på hemma.. Tavlorna var bruna och lite för "hårda" i vårat vardagsrum. Nu är de vita, och jag blev riktigt nöjd! Lampfoten var också brun och den hittade jag i farmors garage och hon blev bara glad att jag ville ha den! Nu gäller det bara att hitta en snygg skärm också... Jag har även en till sak som jag fyndade hos farmor, den ska jag visa sen i helgen när jag kommer hem!

4 kommentarer:

Sandra på Ön sa...

Det blev verkligen jättefint!

Ellinor sa...

Alltid roligt när man hittar gamla bortglömda skatter som får en andra chans. Jätte fint!
Kram

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Men vad fint det blidde med vit förg! Lampfoten har så fina detaljer, kommer bli så fint med hatten till!

Ha en trevlig helg!
Kramar Elin

engelsson sa...

Hejdu..kikar in o kollar till dig..det var länge sedan jag var här..hoppas allt e bra..