söndag 18 oktober 2009

Lite less minsann!


Idag skulle jag göra två uppgifter som ska vara inne imorgon. Men helt plötsligt fungerar inte programmen och jag har kämpat hela dagen med att försöka avinstallera och ominstallera.. Sånt här blir jag tokig på! Uppgifterna är dessutom ganska roliga, men nu kommer jag att måsta börja om igen. Hade inte haft lika mycket panik om jag inte jobbade hela dagen imorgon! Håll tummarna att det löser sig! I veckan tänkte jag visa lite fler bilder från vårat hus..

6 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Oj, vad jag gillar den där gröna färgen som ni har lite överallt. Hur fräsch som helst faktiskt. Förstår inte varför många var negativa till den.

Ha en fin kväll!
Lisa

Katta sa...

Håller tummarna för dej att det löser sig. Kram Katta

Annika sa...

Det ordnar sig säkert! Men det är inte roligt när man får smått panik innan.

Väntar på bilder från ditt hus.

Annika.

Elisa Day sa...

Hoppas det löser sig! Vad fin bild. Kram

Gårdsromantik sa...

Hoppas det går bra!
Inge kul när tekniken strular - tar massor med tid.

Kram Maud

Ellinor sa...

Det kommer säkert att gå bra! Tur för dig att det är två roliga uppgifter, då känns det inte lika jobbigt att ta tag i dem när du kommer hem idag.
Ser fram emot att se fler bilder från ert hem, vad jag sett hittills så är det fantastiskt vackert.
Kram