tisdag 6 oktober 2009

Ifall någon vill veta:


I hate excel... Sitter nu med tre uppgifter som ska vara inne på fredag, och jag fattas ingenting! Och nej, det har egentligen inget med min utbildning att göra, annat än att uppgifterna ingår i en datagrundkurs som de slängt in i utbildningen.. Och ja, jag har tidigare gjort uppgifter i excel på grundkursnivå, och detta är inte på någon grundnivå måste jag säga! (Resten av klasskamraterna har i princip lika svårt att lösa uppgifterna som mig). Urk, inge kul..

4 kommentarer:

Jess sa...

Gillar inte heller excel...

Elisa Day sa...

Ush gillar inte Excel. Det är bra program, men inte rolig att lära sig

Ellinor sa...

Minns att excel på gymnasiet var ganska roligt och inte allt för avancerat men skulle inte våga ge mig på det på högskolenivå :P
Lycka till!
Kram

Bjelfen sa...

Jag gillar excel och använder det mycket i jobbet... men dina uppgifter kändes vara nått jag inte ens snuddat vid trots att jag sitter med excel nästan dagligen... Blev dock mycket sugen att lära mig :-)