torsdag 8 oktober 2009

Tjiho! Kolla in..


Imorgon ska bland annat denna kompassros på plats och vi har ett fungerande klinkergolv med golvvärme och kompassriktning! :) (Tänkte ni skulle få höra om något annat än Excelproblem..) Imorgon måste jag vara färdig med uppgifterna och just nu ser det lite mörkt ut. De är väldigt svåra uppgifter, och inte många har lyckats lösa dem än i klassen... Dessutom kan man inte fråga lärarna eftersom de anser att uppgifterna är examinerande och då kan man inte få hjälp! Så vi ser väl imorgon hur det går.. :-p jag hann faktiskt pyssla lite i helgen också. Visar det lite senare! Hoppas ni har det bra!

5 kommentarer:

Anci sa...

Det är en fin kompassros !
Lycka till med din uppgifter.

Kram
Anci

Ellinor sa...

Jätte fint! Ser fram emot att se allt ditt andra pyssel också.
Lycka till idag!
Kram

MAJA: Style & Life by Leia sa...

TACK SNÄLLA DU!!!!:)

Och vilen finfin platta...kommer bli kanoners det där;) själv ska jag kvistlacka och plocka ner lister ikväll!

Kramar

Elisa Day sa...

Jag är lite avundsjuk. Har alltid velat ha en kompassros på något golv. Men jag bor i lägenhet och vill inte sätta något sånt där. Kram

Lisette sa...

Får man fråga var du köpt den kompassrosen? Jag är på jakt efter likande men hittar bara rödaktiga i alla butiker.