lördag 18 april 2009

Tentipi -tystnad, tagning!


Idag har jag varit statist i en reklamfilm för tentipi. Min fina vän jobbar där och de behövde lite folk... Nu ska jag hugga in i provhög nr 1, och hoppas att det går snabbt att rätta! Jag har nämligen väldigt mycket att förbereda nu inför måndagen!
Just det: skjutsade iväg min man till flyget i morse...
Just nu struttar han runt i mitt kära Sthlm och njuter av solen. (ja, vi har haft uderbart varmt och soligt idag med, men sommaren är ju liksom lite närmare i Sthlm nu...). Imorgon åker han till Dubai. Fubbit!

4 kommentarer:

LEIA-MAJA: Style & Life by Liea sa...

hihi....nja det där med frisörbesök var snarare ett rop på hjälp....att jag behöver ett alltså.... gissar att jag ber sambon klippa mig istället:)

kram

Joanna sa...

fubbit är verkligen ett bra ord.

och fubbit var ordet, dubai jag vill också!

Bjelfen sa...

Tack så mycket för att du kom och var med som statist. Vi behövdes allihopa :-)

iLLi sa...

Det var så lite så... :-)