onsdag 22 april 2009

Detox

Nej. Jag tänker inte surfa in på Nelly eller Asos eller forever 21 eller Glitzy eller någon annan nätbutik och kika på snygga gladiatorsandaler eller andra snygga skor. Eller snygga vårkläder för den delen.
Nu är det detox på shopping som gäller.
Jag ska börja spara pengar istället.
Dessutom har jag verkligen både skor och kläder så jag klarar mig.
Men det är lite tungt då det är ett intresse. Lite som en drog. Och om jag går in och kikar så blir jag bara frestad...
Nej. Jag ska spara nu.
Spara till en resa och spara till en bil kanske? Eller till sämre tider.
För det är ju det just nu. Än klarar vi oss men till hösten vet vi inte än hur det är med jobb.... för någon av oss. Men det ska nog lösa sig hoppas jag. Det brukar göra det på något vis.

Nåja! Ni kan ju mer än gärna gå in och njuta av vår- och sommarkläderna som kommit in i butikerna! :-)

3 kommentarer:

MAJA: Style & Life by Leia sa...

hihi....ja den detoxen har jag provat några ggr....mest bara för att inse att det är den svåraste bantningskuren av dom alla:)

kramar

Anonym sa...

jag tänkte när jag läste om din detox att jag skulle göra samma sak..sen skrattade jag för mig själv, när jag efter 10 min budade på ett par nya skor på tradera...så hemskt, men såå kul, jag älskar ju skor, och väskor, och kjolar...puuuh kul att du har så många inlägg, varje dag:-)
kram Anna S

iLLi sa...

Ja, Maja.. Det är helt riktigt.
Jag fuskade igår och tjuvkikade lite på sidorna jag la in...
Självklart hittade jag en massa fint! Men inget klickades hem. Så duktig jag är! :-)

Anna: Ja, ibland rasslar det till med inläggen, ibland blir det färre! :-P
Men det kanske är våren som gör att man har lite inspration... ;-)