fredag 17 april 2009

Om söndagsångest en fredag och gamla kryddburkar

Jag har haft söndagsångest hela dagen idag! Kanske har det med allt jobb jag måste göra i helgen inför måndagen. Kanske har det att göra med att jag måste skjutsa min man till flygplatsen på morgonen direkt vi vaknar! Då åker han till Dubai och ska jobba en vecka.
Jag hoppas att han kommer hem oskadd. Han är nämligen gammal akrobat, och åker ner för att göra en show med sin gamla arbetsgivare.
Skitkul, men det är inte helt ofarligt...
Det blir nog bra det här!

Under är lite bilder på gamla kryddburkar som farmor samlat på sig! Hon är faktiskt en ganska ungdomlig och modern farmor, även om jag bara visar hennes gamla grejer..



1 kommentar:

LEIA-MAJA: Style & Life by Liea sa...

hihi tack....klart han är söt:)

Och du: jisses vilket fynd....den där shoppinglistan.....hjälp vad jag vill ha....kanske tom frågar om jag får låna bilden senare så att jag kan efterlysa en:)

Kramar å hoppas att du får en härlig helg med en massa ta hand om sig själv-grejor. Får passa på när du nu ändå måste vara själv.

Kramar