onsdag 29 april 2009

Lite mycket på jobbet nu och lite lite inspiration

Just nu. Därför är det lite dött på bloggen just nu...
Men jag har ett nytt projekt som jag (om jag hinner och har ork) tänkte börja med nu när det är lite ledighet!
Dessutom ska min man få vila upp sig lite innan vi sätter igång på allvar med vårt sovrum!! :-)

Men just nu står gästrummet ganska högt upp på prioritetslistan. Jag är inte riktigt nöjd över färgen och tapeterna där inne (som är fina men inte passar in i stilen till övriga huset) detta har gjort mig helt tom på inspiration till hur jag skulle inreda. Igår tänkte jag om och har bestämt mig för att rolla väggarna i en bruten vit färg.
Så nu vet jag exakt hur jag ska inreda det! (tänk vilka banala problem man har).

Nåja, jag återkommer mer om mina framtida projekt.
Nu skiner solen ute och min man är hemma! Det här kommer att bli bra hörrni!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vitt är alltid snyggt och det är lättare att få till det lilla extra.
Tack för inlkägget i gästboken, har inte kunnat öppna det så ring gärna.
Tänker svimma av i helgen, har haft 5 utvecklingssamtal denna vecka och ska förbereda sju stycken till nästa vecka så i helgen blir det vila. kram Anna

iLLi sa...

Åh, jag vet precis hur det är.. Hör av mig lite senare! :-)
Kram!