onsdag 22 april 2009

Jag skulle vilja ha en bil...

Varför inte den här?
Vi har ju en större, men då min man är borta och jobbar måste han ha den och då är jag utan.
Jag skulle behöva en till att köra med till jobbet för att göra ärenden osv. Alltså behöver jag ingen stor bil.
Denna modell (Peugeot 206 cc) har nämligen plåttak som går att hissa upp och ned. Så den funkar även bra på vintern. Dessutom ligger den väldigt bra i pris!
Min svägerska skaffade nyligen en sån här, fast en 307 vilket innebär att den har lite större motor. Annars hade jag nog inte tänkt på att skaffa en cab.
Men tänk så härligt! :-)
Nåja, det får bli om det visar sig att jag och min man har något jobb till hösten. Vi har som sagt drabbats av lågkonjunkturen också!
Förhoppningsvis så löser det sig.

Inga kommentarer: