onsdag 22 april 2009

Tandvärk

Vid drygt 30 års ålder bestämmer sig mina visdomständer för att de är dags att komma upp!
Det är INTE skönt!
Jag förstår att barnen blir gnälliga när det är dags för tänder om man säger så...
På mornarna vaknar jag och tänker: Migrän! (nej...) Halsfluss! (nej...)
Det är som sagt inte bekvämt. Men inte går jag till någon tandläkare heller. Jag är ju en sån som går och väntar på att det ska bli bättre. Eller går när man tror att man håller på att dö.
Dessutom har jag bara varit till tandläkaren 2 ggr sista 12 åren. Och jag har faktiskt inte haft några hål.
Men jäklar vad det gör oooont in mina visdomständer nu! (eller det är bara en som kommit upp än.)

1 kommentar:

Elisa Day sa...

Aj aj det lät inte skönt! Jag är 34 och har inte fått mina visdomständer. Och jag hopppas dom aldrig kommer, har hört så många skräckhistorier.