onsdag 1 april 2009

Nu har jag skickat in

ansökan till utbildning som: Grafisk Produktionsledare med inriktning digitalt tryck, 120 hp...
Vi får se hur det ser ut nästa år. Om jag har jobb till hösten eller.
Men jag tänkte i alla fall söka, så får jag ta det beslutet sen. Om jag ska jobba eller plugga inom det området som jag faktiskt hade tänkt från början.
Dessutom tycker jag att det är roligt att plugga. Riktigt roligt faktiskt.

Men men, vi får se. Utbildningen är på distans, därför är det den jag sökt.
Det finns sjukt mycket roliga utbildningar men de måste bli på distans om jag ska plugga igen.
Nu när vi har vårat underbara hus vill jag inte flytta.
Nej, det här är hemma.

Dessutom kan jag kanske jobba halvtid och slippa ta en massa lån...
Nåja, egentligen är det väl bara en dröm. Som tyvärr just nu kan vara lite svår att uppfylla.

1 kommentar:

Bjelfen sa...

Du gör helt rätt som söker... då kan du ta beslutet sen, när du vet mer hur du känner och vad du har för jobb.