måndag 8 mars 2010

Sportlov


Nu är det sportlov. Vi lärare jobbar dock normalt mån-ons när det är lov. För min del blir det dock bara idag eftersom jag inte jobbar heltid i år och onsdagen är inarbetad.
Bilden är från gårdagens workout! ;-)
Det är rätt jobbigt att få loss skotrar som kört fast. Men härligt före var det och vädret är helt underbart!
Idag har jag dock lite träningsvärk...
Ovanligt pigg måste jag säga att jag varit idag, trots endast tre timmars sömn (om ens det!) på grund av Oscarsvakan. Orkade dock bara vara uppe till klockan fyra, och det var nog klokt eftersom jag klev upp sju i morse och har varit på föreläsning hela dagen. Men det har bara gått bra! Kanske för att solen skiner som aldrig förr!!? :-)

1 kommentar:

Emelie sa...

Åh vad härligt att du har hela ditt lov kvar, mitt var förrförra veckan. Njut!

Kram