måndag 15 mars 2010

Ny vecka och sportlovet över på ett kick!


Hur snabbt gick det här lovet? Jag hann nog inte märka att det pågick... Men då har jag suttit med en massa inlämningsuppgifter i kursen jag går också så lovet var välkommet ändå, trots att inga aktiviteter hanns med! Men jag hann träffa mina vänner som var hemma på besök, och det var minsann inte fy skam!

Maken är ledig idag (eftersom han jobbar helg) och står inne och slipar spackel i våran blivande garderob! Själv ska jag opponera på två arbeten samt skriva ihop ett tredje och kanske hinna plugga till de två tentorna som jag har (en på torsdag och en tisdag nästa vecka!) Men sen är de här kurserna färdiga och då är det bara 15 poäng kvar till sommaren! :-)

3 kommentarer:

MAJA-Style & Life by Leia sa...

Hoppas att kroppen och knoppen omedvetet har lyckats tanka lite energi ändå:)

Vårt badrum kan nog vara ungefär i size med ert men mer långsmalt....och pga element, handfat placeringar etc så går det inte att klämma in ens det minsta badkar....hade det vart vårt framtida hus hade jag rivit ut hela skiten och sett till att få in ett tass-badkar men nu är det inte värt det:(

Kramar

Ellinor sa...

Undrar just när jag hade ett riktigt lov senast. De senaste åren har jag alltid passat på och jobba de veckor jag är ledig från skolan :P

Kram

iLLi sa...

Haha, Ellinor och jag passar på att plugga. :-P Fast som lärare är vi bara lediga tors-fre vi jobbar övriga dagar så värst långt lov blir det inte! ;-)

kram