onsdag 10 mars 2010

Hårfunderingar och stadstur


Idag har jag varit i Luleå och besökt en reklambyrå som en av mina gamla vänner driver. Besöket var egentligen i samband med en skoluppgift som jag har där vi ska göra en huvudprocesskarta över ett företag i den grafiska branschen.

Men det var riktigt trevligt och intressant.

Sen gick jag en sväng och kikade på stan, köpte två nagellack och tog en fika.

På hemvägen hade jag i princip bestämt att jag skulle klippa en längre page igen (och ha håret riktigt blont igen som i somras).

Sen kikade jag på Beatrice Palombos blogg och så ändrade jag mig snabbt. Nu är den här bilden på den här fina frisyren min nya inspirationsbild! ;-)
Nu får jag bara spara två dm till innan jag har ett sånt här barr! ;-) Men men, vi får se... ledsnar jag får jag väl skaffa en page istället! hihi!

3 kommentarer:

Emelie sa...

Wow vilket hår! Jag vet inte varför men jag får hela tiden för mig att du är brunet, fast jag vet att du är blond. Jaja, i vilket fall, håll ut, den där frisyren ser underbar ut!

Kram Emelie

Anci sa...

Hej !
Det där med frisyrer är svårt. Jag vill förändra mig men vet inte riktigt hur.

Kram
Anci

Ellinor sa...

Oh, vilket hår! Den som ändå hade ett sådant. För tillfället är mitt hår helt hopplöst, men hoppas på bättre under våren och sommaren.

Kram