söndag 7 mars 2010

Oscarsvaka inatt!


I natt blir det att vaka och kika på Oscarsgalan! Patrik (en nära vän) Eklund är ju för tusan Oscarsnominerad och på plats i LA!!!
Det blir en tung dag i morgon, men som tur är har vi sportlov så jag jobbar endast på måndag. Sedan blir det plugg järnet i veckan så att man hinner få klart alla inlämningsuppgifter och plugga inför två tentor.


Håll nu tummarna för Eklund! Även om jag tror han är nog nöjd bara över att vara på plats och NOMINERAD!! Så stort! :-)

3 kommentarer:

Jess sa...

Vad är han nominerad för?

Ellinor sa...

Så spännande och roligt att ha en nära vän på plats. Håller tummarna för honom :)
Kram

Elisa Day sa...

Vad spännande! Ska hålla tummarna! Tänk att ens bli nominerad, helt otroligt. Nu har jag skickat in ansökan till "din" utbildning. Letar efter annat också, finns ju hur mycket som helst. Får se om jag orkar hålla mig vaken, men ska hålla tummarna i sömnen om inte annat ;) Kram