torsdag 4 mars 2010

Jobb och plugg idag

Idag jobbas det för fullt! Senare ska jag sätta mig med plugget och göra klart min produktionsplan. Jag har egentligen inte någon aning hur den ska göras, eftersom uppgiften är väldigt luddig och det inte står så mycket i kurslitteraturen om hur man gör en produktionsplan.
Men det ska nog lösa sig.
Det kommer att vara väldigt skönt när den är inlämnad i alla fall!
Hur gör man exempelvis en budget på alla trycksaker i en stor produktion? Om jag jobbade med detta skulle jag givetvis be om offerter och säkert ha relationer med vissa tryckerier. Nu får man "googla" sig fram och gissa och räkna.
Jaja, det blir nog bra tillslut.

Nu längtar jag som tusan efter stadspuls, lite lyx och flärd samt mina fina vänner! Om man kunde kombinera dem skulle det självklart vara det bästa!

Hoppas ni har en bra dag!
Tjingeling!

2 kommentarer:

Ellinor sa...

Låter som du sitter med en lika luddig och diffus uppgift som mig...Det där med budgetera är sannerligen inte lätt om man inte har koll på hur de används eller ställs upp.
Lycka till!

Kram

MAJA-Style & Life by Leia sa...

och plussa på lite vårsol och värme på det så är tillvaron perfekt:)

Jisses vad jag avundas dig erat badkar!!!!! Vad fick ni ge för det? du kanske har skrivit det men då har jag missat det:(

Kramar i massor