måndag 29 december 2008

Öronproppar :-)

Kanske något som jag borde införskaffa? Jag som ofta har öronproppar när jag ska sova (vaknar extremt lätt).

Dessa är ju lite roliga att stoppa in i öronen när man har en lång flygtur och vill vila lite utan att störas av alla runt omkring.

Haha, idag köpte min man en sovmask åt mig också, en sån som de har i filmer!! Jag har nämligen nästan jämt en strumpa eller ngt för ögonen också... hahaha!

Nä, öronproppar och något för ögonen är perfekt! då sover man bra!
De finns i lite olika varianter på http://www.fluffbabes.se/

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Men så otroligt roliga! Jag sover också alltid med öronproppar och under den senaste tiden har jag börjat ha en slinkig gammal tröja över ögonen... Trodde att jag var den enda. Har på allvar funderat på att sy ihop något lite mer glamoröst för ögonen...

iLLi sa...

Ja, de visst är dom! :-)