tisdag 9 december 2008

Om julklappar

Ibland får mina julklappar ett tema... Jag köper nästan samma sak till varje familj i släkten, men med stil och färg som passar just deras hem.
Varför ska man göra det så komplicerat?
Ett år köpte jag ljuslyktor (i olika varianter och färger), ett annat år gav jag nästan alla en klocka (inte rolexklockor då, men helt sjyssta från Ur&Penn.

För två år sedan gav jag bort dessa tesilar med olika teer till! Alla fick i en färg som matchade deras kök.
Låter det tråkigt? Det blir ju faktiskt inte exakt samma sak till alla, och sen kan man ju alltid ge de närmaste någon mer personlig klapp!

De här tesilarna i olika färger finns att beställa på favoritsaker.
Testa du kanske slipper julstressen i år? Och folk tycker inte alls att det är så tråkigt som det låter.
Efter jul berättar jag vad som är mitt tema i år ;-)

Inga kommentarer: