torsdag 11 december 2008

Miniväska

Ibland blir jag så guuuudens less på att släpa runt med storväskorna... Fyllda med en massa onödiga saker.
Man släpar runt dem och får ont i nacken och axlarna för att man ska hålla upp den där axelväskan.
Tyvärr är ju inte alltid tjejkläder sydda med praktiska och rymliga fickor så att man kan stoppa in pengar, mobiltelefon och eventuellt en nyckel.
Men nu finns det ju småväskor som du kan ha, ungefär som ett halsband, eller en cool accessoar.
Från början visste jag inte riktigt hur jag skulle förhålla mig till detta, om jag verkligen tyckte att det var snyggt. Eller om det faktiskt inte var så himla coolt.

Men jag har kommit över det och insett att det faktiskt är himla praktiskt, och då får man göra det bästa av det. Hitta en snygg design och gilla läget.

Och nu.
Tycker jag faktiskt att det är rätt ok, inte alls så fult och oerhört praktiskt.
Nyligen så skrev CecilaExpressens modeblogg om väskan också. Och nog måste jag säga att det är himla praktiskt. Och tydligen är det inte bara jag som upptäckt det.

, det blir nog mera användning av min Golla som jag köpte i somras.

Inga kommentarer: