torsdag 4 december 2008

Om jag var rik


Skulle jag köpa mig den här mobilen med 5 mpxl kamera!
Jag är inte särskilt teknikintresserad i övrigt (jag skulle lätt nöja mig med en gammal tjock-TV tillexempel) Men jag har dille när det gäller mobiltelefoner! Jag byter alldeles för ofta!
Jag ÄLSKAR den mobilen jag har nu.. Det gör jag verkligen. Men kameran är inte så bra, mest för att den saknar autofokus och blixt (varför sätter de inte in det automatiskt när det är mpxl kamera kan man ju undra?)
Jag använder mobilen enormt mycket till att fota med. Därför är det lite synd nu när den mörkare tiden på året infallit sig! Då märk det tydligare att bilderna inte blir så bra! Korniga och oskarpa. Mobilen heter C902 och finns även i rött utförande. Min man köpte den värre varianten med 8 mpxl. Superbra måste jag säga! Kanonbra bilder och snygg design. Heja Sony Ericsson!

Inga kommentarer: