söndag 20 januari 2008

Min mamma...

Jag har tur som har min mamma.. Hon är så himla bra att ha och bolla idéer om inredning med! Hon ser de där lilla extra i saker som kan passa till den stil man tänkt sig.
Hon är också duktig på att göra saker som kan passa till ens lägenhet! Enormt mycket bra idéer..

Det här nyckelskåpet målade hon till mig för väldigt många år sedan när jag flyttade till min första lägenhet i Stockholm. Tycker om det supermycket! Den ljusa tavlan målade hon till min nuvarande lägenhet och den hänger i vårt vardagsrum.
Den svartvita tavlan målade hon till lägenheten i Stockholm för kanske 7 år sedan och den hänger i vårt sovrum.
Hon har även gjort några fina askar åt mig som hon klätt med fina papper och som står i vårt vardagsrum.

2 kommentarer:

Joanna sa...

ja hon är så fin så fin men du vet väl att du är som hon.
ni har samma typ av kreativitet, och även om det är er egen individuella stil så är det samma genre.
bara av att se bilder på inger-saker och lina-saker känner jag lukten från gula huset och barndomen.

iLLi sa...

Tackar tackar...
Jo, jag vet precis vad du menar.. Det är ju samma sak för mig med er!! :-)