onsdag 13 oktober 2010

Längesen jag la in en bild från huset...

Just nu är det ganska stökigt hemma. Vi har tvätthögar överallt då vi håller på att tvätta igenom allt innan vi stoppar in det i nya klädkammaren. Mina pluggböcker ligger utspralade över hela köksbordet och en i ett rum ligger allt innehåll från en stor bokhylla som flyttats in i den blivande garderoben (vi ska sätta in en ny bokhylla i det rummet nu).
Det jag helst av allt skulle vilja är att bara fixa och dona hemma... men ryggen pajar lätt när jag sätter igång och med både heltidsjobb och studier finns inte riktigt tiden och orken.
Snart kommer bilder från både klädkammaren och sovrummet. Ska bara piffa till lite först!
Tjingeling!

2 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Vilken fin hörna :)
Önskar dig en trevlig fredagkväll!

Ellinor sa...

Spännande! Av bilderna du redan visat är jag övertygad om att det kommer att bli jätte fint!
Kram