onsdag 20 oktober 2010

Ibland funderar jag...

Om jag ska klippa lugg igen...
Men jag vet inte?

6 kommentarer:

Pinglan sa...

Jättesnyggt på dig!!! så KÖÖÖÖR! :)

Bjelfen sa...

Ditt hår växer ju så snabbt, så klipp lugg!! Om du råkar ångra dig så behöver du ju bara vänta någon vecka så är det långt igen :)

maja...Style & Life by Leia sa...

Du är verkligen skitsnygg i lugg....så utseendemässigt så skriker jag JA! däremot om du har hår som mitt....med virvlar som står åt alla håll och en lugg som då blir omöjlig om man inte hinner stå å fixa den....då ska du låta bli...såååå skönt att bara kunna få upp ALLT hår i en toffs...speciellt sen när lillen kommer:)

Kramar

Jess sa...

Du är fin i både och, men det är ju alltid kul med förändring så är du sugen så gör det!

Ellinor sa...

Det är jätte fint med lugg (även om det kräver en del omsorg, i alla fall för egen del). Du passar dessutom jätte bra i det så varför inte!

Kram

iLLi sa...

Ser dock ut som "Lina, 12 år" på bilden vilket dock ska tilläggas att jag är drygt 20 år äldre än så... :-P