onsdag 6 oktober 2010

Jag vill så himla mycket!

Jag är hopplös! Helt manisk ibland... Vill så mycket, på en gång. Jag jobbar heltid, pluggar heltid. Mår riktigt bra, men skulle givetvis behöva chilla lite mer.
Istället blir jag helt speedad och längtar att göra roliga saker.
Jag vill åka till Paris, eller Rom, eller  någon annan inspirerande stad.
Jag vill shoppa kläder (vilket inte är någon idé nu... så det får jag skippa!) och andra lyxiga saker.
Jag vill ha ett nytt jobb, som är inspirerande, socialt, etc... gärna inom marknadsföring eller som informatör eller likande. Ja, eller som grafisk produktionsledare.
Men snart blir jag mammaledig i ett helt år. Allt blir så annorlunda. kul, men annorlunda.

Jag får ta och göra något åt det där efter ett år. Jag trivs ju där jag är nu, men jag börjar tröttna på att inte ha ett fast jobb!
Har så många saker jag vill. Allt på en gång helst!

På lördag får jag ta och åka till en stad och insupa lite stadsluft och dricka en latte, så kanske det känns bättre! ;-)

3 kommentarer:

Bjelfen sa...

Allt har sin tid, men det är inte fel att längta. Då blir det desto roligare när du har det roliga jobbet och reser runt till olika städer :) Kramis!

Elisa Day sa...

Lycka till hoppas du får det jobbet du drömmer om. Och unna dig att njuta av stadslivet på lördag. kram

Ellinor sa...

Livet är fullt av utmaningar och jag vet själv hur stressad jag kan bli över att jag troligen inte kommer att hinna med dem alla. Men man får ta en sak i taget och försöka njuta av det man faktiskt har istället för att ständigt sukta efter nya mål.
Stor kram