söndag 3 oktober 2010

fullt ös -medvetslös!

Oj vad fullt upp jag har haft de sista veckorna!! Därför har jag varit lite dålig på att uppdatera bloggen... Nu blir det dock liiiite lugnare då mina elever går på praktik i en kurs, så jag får lite mer hål i schemat!
Och mer tid till studier! :-P
Hösten har visat sig från sin bästa sida här uppe, med krispig morgonluft och strålande sol och löven i alla de färger som hör årstiden till.
Vi har flyttat in i sovrummet, lite fix som ska göras, som att dra elen i taket osv. Sen kommer bilder. Vår klädkammare är näst intill klar, några lister ska på plats, sen blir det att tvätta upp och vika in kläderna!
Eventuellt så ska balkongerna fixas nu om några veckor (det ska lejas bort!) så att vi får en liten inglasning på nedre och nya fina räcken på den övre! Det kommer att bli pricken över i:et!

Så visst händer det saker, även om det inte gör det så mycket på bloggen just nu.
Bilder från sovrummet kommer snart!
Hoppas ni har det bra!

4 kommentarer:

Ellinor sa...

Oj, fullt upp märker jag. Skönt att det börjar lugna sig lite nu i alla fall.
Ser fram emot att läsa mer från dig.
Kram

Bjelfen sa...

Hoppas ni sover bra i nya sovrummet. Det lär ju behövas lite sömn efter hektiska dagar/veckor :)

♥ Carina ♥ sa...

Spännande att få se resultatet :)
Kram

Jess sa...

Vissa perioder är mer uppbokade än andra!
Tycker bilden på dig är jättefin!