måndag 6 september 2010

Jag måste erkänna


Att trots att jag inte trodde det för några veckor sedan så känner jag mig ganska taggad inför studierna igen!

Det är ju nu det börjar bli ganska kul, när man kommit in i allt och börjar förstå det man läst tidigare...

Dessutom blir det kul att träffa några av de i klassen och se vad de haft för sig i sommar.

Nästa helg ska vi lista klart i sovrummet och det ska bli SÅ roligt att få göra klart där!

Och snart är det dags för bröllop! Det blir också underbart roligt, det var så längesedan jag var på ett...

Spännade höst med andra ord! Hoppas man får fortsätta känns sig så här bra under resten av graviditeten! :-)
(bild lånad från www.personligalmanacka.se/)

4 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Det låter som en helt ok höst :)
Och extra plus är förstås det lilla underverket du har i magen ♥
Kram

maja....full av färg & form sa...

tror inte att jag har sagt grattis än *skäms* så GRAAAAAAAATTIS!!!!! Håller tummarna för att du ska få må bra hela tiden!

Ja det där med att vara duktig är ju inte alltid så bra;)...har lite funderingar på att försöka jobba lite extra men känner att jag måste se hur mycket tid själva skolan tar....sen är tid en bristvara när man har barn tydligen;)

Kramar i massor och grattis igen!

Ellinor sa...

Visst är det skönt med alla dessa nystarter!
Själv var jag på mina första klasser idag och det kändes riktigt bra :)

Kram

Sandra på Ön sa...

Åh, jag har missat något! Ett stort, stort grattis till er! Nu kan vi njuta tillsammans av graviditetens ting :) Vilket datum är det beräknat? Kram från mig