torsdag 23 september 2010

förra hösten


Var jag rödhårig... Nu är jag superblond igen. Blir alltid sugen att färga håret mörkare på hösten som så många andra, men jag vet att blont är det jag egentligen passar bäst i...
Speciellt i höst så man ska spendera den lite blek och gravidsvullen! ;-)
Men som tur är mår jag riktigt bra än, bortsett från att jag är lite för trött för att plugga på kvällarna efter jobbet!
Nåja, jag får ta igen lite när mina elever går ut på praktik tis-ons i fyra veckor snart! då har jag inga lektioner de dagarna och det kan behövas lite tid då jag maxar min flexbank just nu!
Hoppas allt är bra med er! :-)

3 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Skönt att du bortsett från tröttheten det mår bra.
Jag är också trött på kvällarna, fast jag är inte gravid :)
Kram

Pinglan sa...

Kul att ändra färg ju! Man blir lite piggare också, eller kanske gladare!!

Ellinor sa...

Det är verkligen imponerande hur du lyckas förena jobb och studier, särskilt som gravid då jag kan tänka mig att man är än mer trött och tankfylld, än normalt.
Hoppas du får en fin helg!

Stor kram