onsdag 29 september 2010

Hittade en utmaning på Maison Greys blogg som jag snor i brist på tid att skriva ett riktigt inlägg! ;-)
 
1. Kärleken i mitt liv: Min man och mina husdjur... (och lilla mörten i magen även om det än känns overkligt trots att det bara är drygt tre månader kvar)
2. Min favoritfärg är: Svart, lila och röd
3. Jag är fantastiskt glad: Att jag tillslut träffade min underbara man. Och att min familj och släkt är friska och mår bra.
4. Jag vet fortfarande inte: Vad jag ska bli när jag blir stor (ja så är det...)
5. Min dröm är: Att få ett inspirerande jobb, möjlighet och resa mer och ha kvar min fantastiska familj lääääänge!
6. Jag tror: på ett liv efter döden
7. Jag kommer förmodligen aldrig: att bli miljonär.

Jag utmanar alla som läser utmaningen att ta sig an den!!!

2 kommentarer:

Jess sa...

Roligt att du antog utmaningen!
Visst är det där med livet efter detta spännande?

Elisa Day sa...

Härligt! Jag vet inte heller vad jag vill bli när jag blir stor. Och jag vill resa, resa och resa det är det enda jag vet. Kram