söndag 25 april 2010

Hemma igen!

Efter en hotellweekend med biobesök och god mat med maken!
Det var riktigt trevligt och skönt att komma iväg, även om det bara var en kort sväng.

Ikväll väntas mys med lilla Mellen som fått vara ensam i helgen (fast han har haft besök lite då och då... även om han fått spendera en natt ensam) Det verkar dock inte ha gått någon nöd på honom! ;-)

Fönsterna mina börjar fyllas med blommande pelargoner i alla de färger och jag längtar SÅ till all snö är borta nu.

3 kommentarer:

Elisa Day sa...

Välkommen hem! Kan tänka mig att Melker är glad. Nimbus är som ett plåster sen jag kom hem :D Blev en lång väg hem, ja du vet hur det är när man bor här i norr. Kram

Ellinor sa...

Härligt.
Det är skönt att komma bort emellanåt och få lite miljöombyte.
Kram

Anonym sa...

Åh jag fick två pelargoner när jag fyllde år och mitt hem känns genast mer levande.

Vad kul med bio, vad blev det för film?